Zadaj nam pytanie

Jak uzyskać dostęp do portalu i rozpocząć swoją karierę?

Początkowo przejdziesz proces rekrutacji, to znaczy zarejestrujesz konto na portalu Awanser. Po rejestracji uzupełnisz swoje dane personalne, żebyśmy mogli Cię poznać.
Dalej rozpocznij zdalne kursy na platformie, żeby przejść test i potrafić odpowiedzieć na pytania kwalifikacyjne. Po pomyślnie zakończonej rekrutacji uzyskasz dostęp do produktów, które są przedmiotem transakcji. Na platformie utworzysz swoją bazę klientów, którym będziesz przedstawiał propozycje transakcji.

Jaka jest moja rola w przeprowadzaniu transakcji?

Użytkownicy Awanser są pośrednikami w sfinalizowaniu transakcji na wybrany dla Klienta produkt między potencjalnym Klientami, a firmami, które zamieściły swoje produkty na platformie.
Twoim zadaniem będzie znalezienie klienta, który zainteresuje się wybranym produktem oraz przedstawienie i przygotowanie dla niego propozycji transakcji, która zostanie przekazana Partnerowi.
Sfinalizowanie transakcji będzie skutkowało wypłatą należnej prowizji na Twoje konto bankowe.

Czy mogę połączyć pracę z Awanser z inną aktywnością zawodową?

Jak najbardziej! Praca z Awanser może być głównym, dodatkowym lub tymczasowym rodzajem pracy. Nie musisz rezygnować z dotychczas wykonywanej pracy. Jeśli zależy Ci na zwiększeniu zarobków, to Awanser jest najlepszym wyborem. Platforma idealnie wpasowuje się w codzienny tryb życia i gwarantuje pracę w dowolnym momencie, dlatego będziesz miał więcej czasu dla siebie i dla rodziny.

Kim mogą być Klienci?

Twoim Klientem może być każda osoba fizyczna, gospodarstwo domowe bądź też firma. Rozszerzamy portfel dostępnych produktów, więc dla każdego będziesz mógł zaproponować konkretny produkt. Na platformie można utworzyć własną bazę z rozróżnieniem na klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Ile kosztuje korzystanie z platformy?

Dostęp do platformy i wszystkich niezbędnych operacji są całkowicie nieodpłatny.

Jak wygląda kwestia wynagrodzenia?

W momencie kiedy zostanie sfinalizowana transakcja, to znaczy kiedy dojdzie do ostatecznego porozumienia między Partnerem i Klientem, wynagrodzenie zostanie wpłacone na spersonalizowany rachunek niezwłocznie po zaksięgowaniu wypłaty Partnera na rachunku bankowym Spółki. Otrzymasz wówczas dostęp do informacji o kwocie stanowiącej przysługujące Ci wynagrodzenie w Panelu finansowym. Zlecenie przez wystawienia rachunku, a tym samym dyspozycji wypłacenia wynagrodzenia będzie możliwe w transzach. Na Twoje konto zostanie przelana kwota zgoda ze szczeblem Twojej kariery, wartością produktu oraz prowizją należną za sfinalizowanie transakcji na dany produkt.

Czy moje wynagrodzenie jest opodatkowane?

Tak. Praca na Awanser jest legalna, czyli w zależności od zawartej umowy na platformie od wynagrodzenia potrącane są wszystkie wymagane obciążenia podatkowo-składkowe. Do końca lutego roku następującego po roku podatkowym dostarczamy PIT-11.

Czym właściwie jest Awanser?

Jest to pierwszy oficjalny pracodawca internetowy. Prosta i intuicyjna platforma awanser.pl pozwala na pracę zdalną w dowolnym miejscu, w którym jest dostęp do internetu. Praca w zawodach, które wcześniej nie były dostępne online jest już możliwa dzięki Awanser. Z nami uzyskasz niezbędne doświadczenie, kontakty zawodowe oraz atrakcyjne wynagrodzenie.

Każda osoba pełnoletnia bez względu na doświadczenie oraz wykształcenie może utworzyć profil na stronie, przejść rekrutację i rozpocząć pracę w internecie.

Czy Awanser wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania?

Do korzystania ze strony internetowej platformy niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów internetu, aktywną skrzynkę poczty elektronicznej oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW.

Do prawidłowego korzystania z Platformy, powinny być spełnione następujące minimalne wymagania techniczne wobec stosowanego sprzętu i oprogramowania:

    1. jedna z wymienionych przeglądarek internetowych: Internet Explorer 9 (lub nowszy), Google Chrome (od wersji 28), Mozilla Firefox (od wersji 23), Opera 9 (lub nowszy), Safari (od wersji 5.1), iOS Safari (od wersji 4.0), Android Browser 2.3;
    2. włączona obsługa JavaScript i Cookies;
    3. do wyświetlania niektórych elementów i informacji konieczne może być zainstalowanie oprogramowania: Quicktime, Acrobat Reader;
    4. minimalna rozdzielczość monitora powinna wynosić 1024×768, ale staramy się, żeby można było korzystać z platformy w mniejszych rozdzielczościach.

Jakie funkcjonalności oferuje Awanser?

Wszystkie funkcje i możliwości platformy można znaleźć na stronie Możliwości. Doskonalimy obecne rozwiązania, ale też pracujemy nad nowymi narzędziami wspomagającymi Twoją pracę.

Jak Awanser dba o bezpieczeństwo danych?

Połączenie z serwerami biuro.awanser.pl jest zabezpieczone certyfikatem SSL. Certyfikat SSL rejestruje się dla określonej nazwy domeny i służy on do uwierzytelniania zasobów zgromadzonych na serwerze, zapewniając tym samym ochronę witryny i pełne bezpieczeństwo danych przesyłanych drogą elektroniczną.

Ponadto nasza Polityka prywatności określa dokładnie wykorzystanie danych osobowych zarówno Użytkowników i Klientów.

Jakie dane Awanser przekazuje podmiotom trzecim?

Awanser nie przekazuje danych osobowych i poufnych użytkowników, w szczególności danych dotyczących rozliczeń, numerów kont bankowych i danych wrażliwych podmiotom trzecim.

Wyjątek stanowią dane dotyczące produktów, podmiotów i przedmiotów wprowadzone w trakcie przygotowania propozycji transakcji – konieczne do zawarcia umowy. Dane te mogą zostać przekazane podmiotowi trzeciemu – Partnerowi w celu przygotowania wyceny transakcji.

Więcej informacji w Polityce prywatności.

Czy platforma dostępna jest w wersji mobilnej?

Tak, możesz korzystać ze swojego wirtualnego biura gdziekolwiek jesteś. Mając przy sobie telefon lub tablet, zawsze będziesz mógł zajrzeć na awanser.pl przez mobilne wersje przeglądarek internetowych.

Jak uczyć się na Awanser?

Na platformie awanser.pl masz możliwość zaznajomienia się i poznania tematyki branżowej, specyfiki produktów oraz efektywnej pracy. W ramach bezpłatnych szkoleń na platformie dostępnych jest wiele kursów branżowych, związanych z kategorią oraz produktami. Przejście kursów jest niezbędne do wykonania końcowych testów sprawdzających wiedzę z danego tematu. Użytkownik na początku powinien zapoznać się ze szkoleniem, potem zaliczyć test sprawdzający wiedzę, dzięki temu pozyska niezbędne umiejętności i wtedy uzyska możliwość sprzedaży danego produktu.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, to napisz do nas

7 + 0 = ?